יום רביעי, 26 במרץ 2014

נורה מוֺרק יצאה לאור

בודוצ'נוסט (מונטנגרו) - לארוויק (נורבגיה), אתמול במחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות, היה משחק עם כל מה שאפשר לבקש ממשחק כדוריד: מתח עד השניה האחרונה, 5000 צופים פנאטים ואגרסיביות על סף האלימות. יכול להיות שיש תמהונים שמבקשים גם איכות וכמות סבירה של שערים, התמהונים האלה יצטרכו לחפש משחק אחר.

לארוויק הגיעה למשחק במונטנגרו אחרי שני הפסדים ובלי ת'אה מורק והפיבוטית איזבל בלנקו. השחקניות הותיקות שלה, שזכו בכל תואר אפשרי בשנים האחרונות, נראו במשחקים הקודמים עייפות ומבוגרות. אבל בלארוויק יש גם נקודת אור לאורך כל העונה, נורה מוֺרְק (Nora Mørk). מורק  מבינה משהו בפציעות, אחרי שבשנתיים האחרונות נעדרה 18 חודשים רצופים בעקבות שני ניתוחי ברכיים, שהשלימו שישה ניתוחי ברכיים לאורך הקריירה שלה, והיא רק בת 22. "הייתי בגיהנום של הכדוריד", היא אמרה אחרי שחזרה לשחק.



מורק בנורבגית פירושו "dark", ונורה מורק היתה יכולה להיכנע לחשיכה ולהתייאש, אבל עבדה קשה כדי לחזור למגרשים. "חלמתי על זה כל התקופה שהייתי בחוץ", אמרה אחרי שזומנה לנבחרת בתחילת העונה, והיתה השחקנית הטובה ביותר באליפות עולם מאכזבת של נורבגיה. מורק לא בילתה את כל זמן ההחלמה בעבודה פיסית וחלומות, היא גם הפכה להיות מעדכנת הרשתות החברתיות הרשמית של לארוויק, ובזמן משחקים העלתה עדכונים וסטטיסטיקות לפייסבוק וטוויטר בעזרת שני טלפונים ניידים ועט אחת. בזכותם היא היום אחת השחקניות האהובות ביותר בקבוצה, עם יותר מ-37,000 עוקבים בפייסבוק, כמעט כמו מספר כל תושבי לארוויק ביחד (42,000).



למרות הפציעות הרבות, נורק מורק משחקת בלי פחד והיא כיום הכוכבת הבלתי מעורערת של לארוויק. היום היא שוב היתה נפלאה עם שמונה שערים, 40% מהשערים של קבוצתה במשחק שבו אף שחקנית אחרת לא כבשה יותר מחמישה שערים. אבל יותר מהשערים, זאת חדוות המשחק המדבקת שלה שמלהיבה את כולם, מהשחקניות ועד הצופים בבית. שתי השחקניות האהובות עליי בעולם שיחקו במשחק אתמול, וזה לא היה יום טוב בשבילן: מילנה קנזביץ' מבודוצ'נוסט היתה נוראית עם החטאת שבע ושני איבודים שכמעט הפסידו לבודוצ'נוסט את המשחק, ולינקה ריגלהות' מלארוויק החטיאה את מה שהיה צריך להיות שער הניצחון. במקום להתאכזב בהן, לא יכולתי שלא להתהפנט מהמשחק של מורק, כמו בכל פעם שהיא נמצאת על מגרש כדוריד. היא אמנם החטיאה זריקה בהתקפה האחרונה של לארוויק והמשחק הסתיים בשוויון 19-19, אבל זה כלום לעומת התקופות החשוכות של הפציעות, ולא מאפיל על היכולת הנפלאה שלה בעונה האחרונה. בקצב הזה גם אני אצטרף למועדון המעריצים שלה ואבוא חשוף חזה ליציע כדי לאיית את שמה:

[https://www.youtube.com/watch?v=S2ittYYUr2M?list=UUqmDUoJUJKrXYHigcGw-KbQ]

כי זה כל מה שיכול לבקש חובב כדוריד: מתח, קהל מעודד, אגרסיביות על סף האלימות ונורה מורק אחת, שתחגוג על המגרש:



ותמשיך לחייך גם מחוץ למגרש:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה